martes, 10 de julio de 2012

Engegant motors...


Bandolera Vaude Luke L


Un dia d' estiu, una tarda, per ser més concrets... passsen bastantes coses pel meu cap, la primera que és estiu, les tardes caluroses no et permeten practicar bloc, si més no com desitjaries, i et resignes a anar al plafó. Aquestes últimes setmanes he restat inactiva, crec que des de que vaig començar amb ganes...mai havia fet una parada tan gran, no ha estat volguda, ha vingut així i per causes majors doncs no he pogut escalar, ni entrenar, ni res.

Ara sembla que estic millor i de cop he d' engegar motors, ja sabeu, quan es para i es torna a arrencar és necessita fer un rodatge. Sols tinc dues setmanes per recuperar alguna cosa del que tenia abans que parés, a veure que es pot fer.

Estiu és sinònim de vacances i en el meu cas i en molts de vosaltres vol dir preparar algún viatge d' escalada.

Ja començo a perparar l' equipatge, i per aquesta part puc estar ben tranquila, a la motxilla Vaude Splock 38 m'hi cabrà tot, fins i tot passa les mides de Ryanair com a equipatge de mà. El set bloquero està a punt, amb la bossa Vaude Luke L, ho he organitzat tot, respalls, peus de gat, esparadrap, magnesi... tot sembla rutllar, sols m'he de preocupar en estar bé al marxar i en recuperar una mica de força.


Bossa bloquera Vaude Luke L i motxilla Vaude Splock 38



Magic s' acosta i hi ha molts projectes que m' esperen de l' any passat, però sobretot el que m' espera són uns dies molt fanàtics envoltada de gent que estima el mateix que jo, l'escalada.

Va!! Ves tirant cap al roco que ja tardes a arrencar!!

Bous!!! Bones Vacances a tots!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario